خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر کشور از سازمان حج و زیارت برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۳۷

در نامه تقدیر «عبدالرضا رحمانی فضلی» همچنین از تشکیل قرارگاه های اربعین در سه مرز کشور شامل شلمچه، چزابه و مهران و ایجاد قرارگاه کربلا در ایام اربعین تشکر و قدردانی شده است.

وزیر کشور از سازمان حج و زیارت و «سعید اوحدی» رییس این سازمان برای تلاش در جهت ساماندهی زائران ایرانی برای حضور در همایش عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، در نامه تقدیر «عبدالرضا رحمانی فضلی» همچنین از تشکیل قرارگاه های اربعین در سه مرز کشور شامل شلمچه، چزابه و مهران و ایجاد قرارگاه کربلا در ایام اربعین تشکر و قدردانی شده است.

در این نامه آمده است، بدون تردید برگزاری خیره کننده و بسیار با شکوه مراسم بزرگداشت اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) که موجب حیرت جهانیان شد، جلوه ای از حضور پرشور و شعف و شعور شیفتگان و رهروان آن امام همام در طول تاریخ درخشان اثرگذار و پربرکت اسلام ناب محمدی(ص) بود.

کوردلان و یاغیان متعصب خشک مغز وابسته به استکبار جهانی و همدستان منطقه ای آنان با سبعانه ترین اقدامات و با کمال شرارت و وحشیگری همه تلاش و سعی خود را برای ایجاد اختلال در برگزاری این مراسم و تحت الشعاع قرار دادن آن کردند، اما حضور میلیون ها زائر و شیفته اهل بیت(ع) به جاهلان تکفیری ثابت کرد رهروان حسینی سرافرازانه با قامتی افراشته و استوار، پایبند به اصول و مبانی اعتقادی خود همواره پرچمدار صلح، آزادی و آزاداندیشی و منادی امر به معروف و نهی از منکر است.

در ادامه این پیام آمده است: به همین منظور بر خود فرض می دانم به عنوان یکی از خدمتگزاران آستان مقدس سید و سالار شهیدان، از جنابعالی که در امر برگزاری این گردهمایی عظیم معنوی و سیاسی اهتمام و تلاش وافری داشتید، تشکر و قدردانی کرده، بهروزی، سعادت و توفیق روزافزون شما و همه ارادتمندان و زائران آن مرقد و مضجع شریف و مطهر را از درگاه حضرت احدیت آرزومندم.

سازمان حج و زیارت از اربعین سال گذشته برای ساماندهی زائران ایرانی برای حضور در همایش عظیم اربعین حسینی تلاش مجددانه کرد و با تشکیل «ستاد دائمی اربعین» با حضور ۲۶ دستگاه ذیربط و برگزاری بیش از ۱۲ جلسه در این راستا گام برداشت.

سازمان حج و زیارت کشورمان با برپایی سه قرارگاه در مرزهای کشور شامل شلمچه، چزابه و مهران و همچنین ایجاد قرارگاه کربلا در جهت ساماندهی زائران اربعین تلاش کرد.

امسال در ایام اربعین حسینی(ع) حضور حماسی بیش از یک و نیم میلیون زائر ایرانی در همایش پیاده روی اربعین شاهد بودیم.

در ایام اربعین امسال بسیاری از خیران و محبان اهل بیت(ع) با ایجاد مواکب و ایستگاه های صلواتی و پذیرایی از زائران اربعین و ارسال نذورات در این ایام ارادت خود به اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) را به نمایش گذاشتند.

در اربعین امسال بین ۲۰ تا ۲۲ میلیون زایران در کربلای معلی حضور داشتند که این حرکت عظیم ترین حماسه مردمی در طول تاریخ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز