خبرگزاری کار ایران

۲۵ آذرماه؛

ششمین همایش وقف و رسانه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۶۰

ششمین همایش وقف و رسانه با شعار «وقف، رسانه؛ چشم‌انداز فرارو» با حضور مدیران مسئولان، اندیشمندان و صاحب‌نظران عرصه ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

ششمین همایش وقف و رسانه با شعار «وقف، رسانه؛ چشم‌انداز فرارو» ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ سنت نیکوی وقف از معارف غنی دین مبین اسلام و سیره و سنت رسول اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سرچشمه گرفته و در اعصار مختلف تاریخی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای را در اعتلای جامعه اسلامی و ترویج فرهنگ دینی و توسعه علمی و ایجاد تمدن اسلامی ایفا کرده است و واقفان خیراندیش با وقف اموال خویش آثار برجسته‌ای را در جامعه به جای گذاشته‌اند.

بنابراین گزارش؛ سازمان اوقات و امور خیریه به عنوان متولی این میراثگران‌سنگ در سالیان اخیر تلاش کرده با اتخاذ رویکردهای نوین اطلاع‌رسانی ارتباط مطلوب با رسانه‌های جمعی و در راستای روشنگری اذهان عمومی و معرفی خدمات و دستاوردهای این سنت ارزنده گام‌های بلندی را در عرصه ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف با رویکرد وقف نوین بردارد.

بر همین اساس ششمین همایش وقف و رسانه با شعار «وقف، رسانه؛ چشم‌انداز فرارو» و با اهداف بررسی جایگاه وقف در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی تعامل و همکاری‌های مشترک اصحاب وقف و رسانه، بررسی ابعاد و زمینه‌های وقف جمعی و آسیب‌شناسی اطلاع‌رسانی در عرصه وقف و طرح انتظارات متقابل و…با حضور مدیران مسئولان، اندیشمندان و صاحب نظران عرصه ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز