خبرگزاری کار ایران

آمار اولیه کمک‌های مردمی؛

۲۵۵ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۴۶

پیش بینی می‌شود در بیستمین سال برگزاری جشن عاطفه‌ها مبلغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در پایگاه‌های کمیته امداد امام(ره) و مدارس جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در بیستمین سال برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها از مجموعه پایگاههای امداد امام(ره)، تاکنون بالغ بر ۲۵۵ میلیارد ریال از کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

به گزارش ایلنا، عباس دارائی با اعلام آمار اولیه جمع آوری کمکهای مردمی در مراسم جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در بیستمین سال برگزاری جشن عاطفه‌ها مبلغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در پایگاههای کمیته امداد امام(ره) و مدارس جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با نذورات عید سعید قربان با توجه به هدف گذاری چهار صد میلیارد ریالی برای سال ۹۳ تاکنون آمار اولیه به میزان ۲۲۵ میلیارد ریال از استان‌ها در قالب وجه نقد، گوشت قربانی و دام زنده جمع آوری شده است.

عضو شورای معاونان کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص جمع آوری کمک برای مردم مظلوم فلسطین و غزه از ابتدای حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی تا روز بین‌المللی کمک به کودکان و نوجوانان فلسطینی اظهار کرد: مبلغ ۴۵ میلیارد ریال با همکاری سازمان بسیج مستضعفان مساعدت و جمع آوری شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز