خبرگزاری کار ایران

مدیر عملیات حج تمتع:

اولین پرواز برگشت حجاج ایرانی پنج شنبه انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۴۸۰

اولین پرواز برگشت حجاج ایرانی روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه ساعت ۱۳ به وقت تهران توسط هواپیمایی ماهان زائران تهرانی از فرودگاه جده به فرودگاه امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

مدیر عملیات حج تمتع، از زمان اولین پرواز برگشت حجاج بیت الله الحرام به ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، «ناصر خدرنژاد» گفت: اولین پرواز برگشت حجاج ایرانی روز پنجشنبه ۱۷ مهرماه ساعت ۱۳ به وقت تهران توسط هواپیمایی ماهان زائران تهرانی از فرودگاه جده به فرودگاه امام خمینی(ره) انجام خواهد شد.

وی تعداد پروازهای برگشت زائرین و عوامل کاروان‌ها را ۱۸۳ پرواز اعلام کرد و افزود: ۹۵ پرواز از جده برای زائرین مدینه قبل و ۸۷ پرواز از مدینه برای زائرین مدینه بعد آماده جابجایی زائرین از عربستان به میهن اسلامی خواهند بود.

مدیر عملیات حج تمتع با اشاره به اینکه برای رفاه حال زائران، تمامی زائرین مدینه بعد از فرودگاه مدینه و زائرین مدینه قبل از فرودگاه جده به سمت ایران خواهند رفت، ادامه داد: اولین پرواز زائرین مدینه بعد ۲۳ مهرماه از فرودگاه مدینه به ایران صورت خواهد گرفت و روزانه بین ۵ تا ۹ پرواز در مدینه و حداکثر تا ۱۲ پرواز در جده خواهیم داشت.

خدرنژاد در خصوص بار زائرین گفت: بار مجاز هر زائر نباید بیش از دو چمدان ۲۰ کیلویی باشد و شرکت‌های هواپیمایی تعهدی نسبت به انتقال بار مازاد مسافرین ندارند. همچنین مسافرین باید از قرار دادن وسایل ممنوعه مانند اسباب بازی باطری دار و کنترلی، کپسول قابل احتراق، کنسرو، اسپری و مایعات اسیدی خودداری کنند.

وی اضافه کرد: هر مسافر فقط مجاز به حمل یک ساک دستی کوچک و حداکثر یک بطری یک و نیم لیتری آب زمزم وکیوم شده به داخل هواپیما است و همراه داشتن وسایل اضافی نایلکس و نظیر آن به داخل هواپیما مجوزی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز