خبرگزاری کار ایران

مرحله جدید اعزام‌های عتبات عالیات از فردا

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۵۸

مرحله جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات عراق تا دهم آذر ماه امسال ادامه خواهد داشت / با آغاز مرحله جدید، تخفیف‌های ویژه دوره ماه رمضان که تا امروز(پنجشنبه) سوم مهر ماه ادامه دارد، برداشته شده و قیمت‌ها به قبل از دوره رمضان باز می‌گردد.

مرحله جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات عراق از فردا(جمعه) چهارم مهر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرحله جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات عراق تا دهم آذر ماه امسال ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، در این مرحله اعزام‌های زمینی که از دوره قبل به دلیل شرایط نامناسب امنیتی عراق متوقف شده بود، دوباره از سر گرفته می‌شود.

اعزام‌های زمینی از ۱۴ استان کشور که امکان اعزام هوایی ندارند و فقط از مرزهای چزابه و مهران انجام خواهد شد.

با آغاز مرحله جدید، تخفیف‌های ویژه دوره ماه رمضان که تا امروز(پنجشنبه) سوم مهر ماه ادامه دارد، برداشته شده و قیمت‌ها به قبل از دوره رمضان باز می‌گردد.

البته به رغم بازگشت قیمت‌ها به قبل از دوره رمضان، در دوره جدید نسبت به دوره عید، هشت تا ۱۰ درصد کاهش قیمت وجود دارد.

در مرحله جدید اعزام‌ها حداقل و حداکثر هزینه سفر به عتبات به صورت زمینی را ۹۷۰ هزار تا یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و حداقل و حداکثر اعزام‌های هوایی را یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است.

در مرحله جدید اعزام به عتبات عالیات، اعزام‌هایی هوایی از ۱۷ استان و ۹ ایستگاه پروازی انجام می‌شود و در مجموع ظرفیت اعزام زائران ایرانی به عتبات نسبت به دوره گذشته ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز