خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز هیات پزشکی خبر داد:

حضور ۹۰ پزشک در مدینه برای ارائه خدمات پزشکی به زائران

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۶۲

تنها یکی از زائران ایرانی در بیمارستان سعودی بستری شده است / دومین گروه شامل ۴۱ نفر، پزشک، متخصص، پیراپزشک و پرستار می‌شوند که در مکه مکرمه جهت انجام فعالیت‌های پزشکی زائران ایرانی مستقر خواهند شد.

رییس مرکز هیات پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر ۹۰ پزشک برای ارائه خدمات پزشکی به زائران حج در مدینه حضور دارند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، «سیدعلی مرعشی» از اعزام دومین گروه پزشکان ایرانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه زائران ایرانی در مدینه منوره در سلامت کامل هستند و تنها یکی از زائران ایرانی در بیمارستان سعودی بستری شده است.

وی تصریح کرد: دومین گروه شامل ۴۱ نفر، پزشک، متخصص، پیراپزشک و پرستار می شوند که در مکه مکرمه جهت انجام فعالیت های پزشکی زائران ایرانی مستقر خواهند شد.

وی وضعیت جسمانی زائران ایرانی را خوب ارزیابی کرد و از صحت و سلامت زائران کشورمان در مدینه منوره خبر داد و افزود: تاکنون مراجعات زیادی در درمانگاه ها و بیمارستان های مدینه منوره نداشتیم که تنها دو مورد به دلیل عارضه تنفسی بوده است و یک مورد هم در یکی از بیمارستان های سعودی بستری داشتیم.

امسال برای نخستین بار در موسم حج، هفت درمانگاه ویژه بانوان ایرانی در مکه و مدینه ایجاد شده است. این درمانگاه ها توسط پزشکان زن اداره می شوند و به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند از این تعداد پنج درمانگاه ویژه بانوان در مکه و دو درمانگاه نیز در مدینه منوره دایر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز