خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

۲۵ درصد سهمیه استخدام استان‌ها مربوط به ایثارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۱۵

طی ماههای اخیر ۴۰۰ ایثارگر جذب بنیاد شهید شده‌اند / ۵۰ درصد معوقات ایثارگران در۱۰ماه از فعالیت دولت یازدهم پرداخت شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور درباره استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران گفت: ۲۵ درصد سهمیه استخدام استان‌ها مربوط به ایثارگران است که با برنامه ریزی‌های انجام شده شرایط استخدام برای ایثارگران وضعیت بهتری پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی در آیین افتتاح مجتمع توانبخشی ایثار استان چهارمحال و بختیاری معوقات ایثارگران از سال ۷۶ تاکنون را از مهم‌ترین دغدغه بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: ۵۰ درصد معوقات ایثارگران در۱۰ ماه از فعالیت دولت یازدهم پرداخت شده است.

وی افزود: ۶۰ درصد از ۵۰ درصد باقیمانده این معوقات نیز اخیرا پرداخت شده و ۴۰ درصد دیگر درآینده نزدیک پرداخت خواهدشد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: طی ماههای اخیر ۴۰۰ ایثارگر جذب بنیاد شهید شده‌اند.

حجت الاسلام شهیدی در باره مجتمع توانبخشی ایثار استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: ایجاد این مجتمع از خواسته‌های جامعه ایثارگران استان بوده که بودجه لازم برای تکمیل و آماده سازی استخر این مجتمع نیز اختصاص می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، میزان هزینه‌های تخصیص داده شده برای این مجتمع را ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل بخش‌های مختلف آن ۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد که امیدواریم با مشارکت بنیاد و استانداری هرچه زود‌تر این اعتبار تخصیص داده شود تا استخر این مجموعه نیز به بهره برداری برسد.

گفتنی است؛ استان چهارمحال و بختیاری درطول دوران دفاع مقدس دو هزار و ۴۰۰شهید تقدیم نظام جمهوری کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز