خبرگزاری کار ایران

با راه‌اندازی سامانه پیامکی این فرودگاه تشریح شد:

چهار روش دریافت اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد توسط پیامک

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۲۶۹

«مسافران جهت اطلاع از وضعیت پرواز می‌توانند از طریق سامانه پیامک اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با دو شماره ۳۰۰۰۱۹ و ۱۰۰۰۱۹۹ اقدام کنند.»

سامانه پیامکی اطلاعات پرواز با هدف تسریع اطلاع‌رسانی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، «علی رستمی» مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اعلام این خبر گفت: ‌ مسافران جهت اطلاع از وضعیت پرواز می‌توانند از طریق سامانه پیامک اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با دو شماره ۳۰۰۰۱۹ و ۱۰۰۰۱۹۹ اقدام کنند که این امر در بازه زمانی یک روزه اطلاع‌رسانی را به مسافران و مخاطبان به صورت دقیق و به‌روز میسر می‌سازد.
مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: این سامانه به چهار روش امکان اطلاع‌رسانی در مورد هر یک از پروازها و شهرها را فراهم می‌کند.
وی این چهار روش را شامل امکان دریافت اطلاعات بر اساس نام شهر مقصد، امکان دریافت اطلاعات پروازهای ورودی به فرودگاه مهرآباد، امکان دریافت اطلاعات توسط شماره پرواز و پیگیری لحظه به لحظه وضعیت یک پرواز دانست.
رستمی ادامه داد: بر این اساس در روش نخست مخاطب می‌تواند با ارسال یک پیامک حاوی شهر مقصد مورد نظر خود به شماره ۳۰۰۰۱۹۹ و ۱۰۰۰۱۹۹ همه اطلاعات مربوط به پروازهای خطوط هوایی را از همان زمان تا ساعت ۲۴ همان روز دریافت کند.
در روش دوم نیز مخاطب با ارسال نام شهر مبداء خود به همراه* به سامانه پیامک، تمامی اطلاعات پروازی مربوط به پروازهای ورودی به فرودگاه بین‌المللی مهرآباد را از شهر مبداء دریافت می‌کند.
در روش سوم نیز مخاطب با در اختیار داشتن شماره پرواز مورد نظر خود و ارسال آن به سامانه پیامکی می‌تواند از وضعیت پرواز مورد نظر خود در همان روز اطلاع یابد.
در روش چهارم نیز مخاطب با ارسال شماره پرواز مورد نظر خود به همراه # از وضعیت پرواز به صورت آنی و دقیق با خبر و بلافاصله با تغییر حالت پروازی، سامانه به صورت خودکار مخاطب را مطلع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز