خبرگزاری کار ایران

کسر از خدمت نویسندگان مقالات بر‌تر همایش ملی خدمت سربازی

کد خبر : ۱۸۴۵۶۶

«۲ هزار و ۹۰۰ چکیده مقاله و هزار و ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال همچنین ۱۰ میزگرد و نشست علمی در موضوعات مختلف با مشارکت سازمان‌های مختلف برگزار شد و در ‌‌نهایت مجوز اعطای کسر از خدمت دوره ضرورت(حداکثر تا ۶ ماه) برای نویسندگان مقالات بر‌تر این همایش از بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح کسب شد.»

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: برداشت‌های متفاوت از اعطاء کسر از خدمت دوره ضرورت، منجر شد تا فرایند اعطاء به کسانی که حائز رتبه اول شدند، طولانی شود اما با تدبیر و دستور ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و پیگیری سازمان وظیفه عمومی ناجا، این ابهام برطرف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «سید حمید صدرالسادات» گفت: همایش ملی خدمت سربازی که در بهمن ماه سال ۹۲ برگزار شد، توانست با مشارکت گسترده سازمان‌ها و نهادهای کشور اعم از ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، وزارت دفاع و…، دانشگاههای تهران، پیام نور، علامه طباطبایی و سایر سازمانهای مرتبط در موضوع خدمت وظیفه عمومی و با حضور پررنگ اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها و جوانان عزیز و به طور خاص سربازان نخبه این مرزو بوم، نمودی عینی از تبلور مدیریت جهادی را در عرصه تحقیق و پژوهش به منصه ظهور برساند.
وی با اشاره به اینکه در این همایش تلاش شد تا در راستای تعالی نظام خدمت سربازی از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، استفاده شود، افزود: ۲۷ سازمان در برگزاری این همایش با سازمان وظیفه عمومی ناجا مشارکت داشتند و استقبال خیلی خوبی نیز از این همایش شد.
سردار صدرالسادات، تصریح کرد: مجموعه این اقدامات که در سطحی بالا و فرا‌تر از انتظار و با مدیریت هوشمندانه به اجرا درآمد موجب شد تا این همایش در سطحی کم‌نظیر در کشور برگزار شود.
به گفته رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، ۲ هزار و ۹۰۰ چکیده مقاله و هزار و ۲۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال همچنین ۱۰ میزگرد و نشست علمی در موضوعات مختلف با مشارکت سازمان‌های مختلف برگزار شد و در ‌‌نهایت مجوز اعطای کسر از خدمت دوره ضرورت(حداکثر تا ۶ ماه) برای نویسندگان مقالات بر‌تر این همایش از بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح کسب شد.
سردار صدرالسادات یادآور شد: برداشت‌های متفاوت از اعطاء کسر از خدمت دوره ضرورت، منجر شد تا فرایند اعطاء به کسانی که حائز رتبه اول شدند، طولانی شود اما با تدبیر و دستور ریاست ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر دکتر فیروزآبادی و پیگیری سازمان وظیفه عمومی ناجا، این ابهام برطرف شد.
وی ادامه داد: پرونده نویسندگان مقالات بر‌تر که برابر نظریه اعضاء کمیته داوران همایش حائز رتبه بر‌تر شده بودند تکمیل و به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارسال شده و به زودی پس از طرح در کمیسیون مربوطه، میزان کسر از خدمت دوره ضرورت برای هریک از نویسندگان تعیین و به این عزیزان ابلاغ خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز