خبرگزاری کار ایران

در جشن بخشش صورت گرفت:

رونمایی از تابلو کلینیک های کنترل خشم

کد خبر : ۱۷۴۲۲۳

«جامعه امروزی ما برای احیا و بازسازی اخلاق نیازمند بخشش است چرا که جامعه دچار شکاف های عمیق مانند شکاف نسلی، فرهنگی، سیاسی و.. شده است.»

در جشن بخشش که به همت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عصر امروز بر گزار شد از تابلوی کلینیک های کنترل خشم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جشن بخشش که عصر شنبه در تالار وحدت به مناسبت آغاز هفته جوان برگزار شد از تابلوی کلنیک های کنترل خشم با حضور هادی ایازی معاون وزیر بهداشت و حجت اله امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران رونمایی شد.

محمود گلزاری معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: در این کلینیک ها آموزش های مهارت زندگی، خویشتنداری، نحوه کنترل خشم به جوانان و نوجوانان آموزش داده می شود و امیدواریم که بتوانیم آن را در سطح جامعه ترویج دهیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش افزود: در طول ۵ ماه گذشته حدود ۵۰ نفر از کارشناسان روانشناسی بالینی در خانه سلامت شهرداری تهران آموزش های لازم را دیده و امیدواریم در دی ماه کلینیک های کنترل خشم در دو منطقه دیگر تهران با هزینه اندک و یارانه شهرداری پرداخت شود.

وی ادامه داد: در تعامل با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد قرار است در ابتدای تیرماه نخستین کلینیک کنترل خشم در این کلانشهر و پس از آن در اصفهان راه اندازی شود.

جامعه ما دچار شکاف های گسترده شده است

در ادامه این جشن معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز گفت: جامعه امروزی ما برای احیا و بازسازی اخلاق نیازمند بخشش است چرا که جامعه دچار شکاف های عمیق مانند شکاف نسلی، فرهنگی، سیاسی و.. شده است.

وی افزود: این جامعه نیازمند بخشش برای احیا و بازسازی است تا بتواند در مسیر امید گام بردارد.

ابتکار گفت: البته برقراری پیوندهای عاطفی ذاتا کاری زنانه است که از مادرانمان یاد گرفتیم اما همه انسانها باید بدانند وقتی کسی می بخشد اولین گام را برای خود برداشته است حال آنکه این بخشش مالی باشد، جانی و یا گذشت در برابر آبرو.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز