خبرگزاری کار ایران

در جشن بخشش عنوان شد؛

توصیه وزیر جوانان: بخشش به جای دعواهای خیابانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۰۲

«خشم سیاسی، نزاع های خیابانی از جمله مهمترین آثار کینه است که باید جای خود را به بخشش بدهد زیرا که در طی سالها مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد.»

وزیر ورزش و جوانان در آستانه هفته جوان با اشاره به تاثیر بخشش و عفو در پیشرفت جامعه گفت: جامعه ما در حال حاضر نیاز به آشتی داخلی دارد

به گزارش خبرنگار ایلنا در جشن بزرگ بخشش که به مناسبت آغاز هفته جوان امروز در تالار وحدت برگزار شد، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بخشش و پاک کردن کینه محوری ترین مسئله در حوزه جوانان است گفت: درشرایط فعلی جامعه ما نیاز به یک تعامل و آشتی داخلی دارد.

وی ادامه داد: توسعه فرهنگی از ابتدای انقلاب اسلامی با تاکید فراوان همراه بوده است و این جشن نیز به مناسبت ایجاد فرهنگ و گسترش آموزه های آن در جامعه برگزار شده است.

گودرزی گفت: خشم سیاسی، نزاع های خیابانی از جمله مهمترین آثار کینه است که باید جای خود را به بخشش بدهد زیرا که در طی سالها مشکلات بسیاری ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگان جامعه ما از جمله مقام معظم رهبری همواره بر عفو تاکید داشتند گفت: بیایید چهره جامعه را از خشم بزدایم و یاد بگیریم ببخشیم و تحمل همدیگر را داشته باشیم.

در ادامه این جشن از فعالان حقوقی، قضایی و سیاسی حوزه عفو جوانان محکوم به اعدام تقدیر شد. در این جشن چهره های سرشناسی همچون احمد مسجد جامعی، حجت الاسلام دعایی، هادی ساعی، صالحی امیری، رضا عطاران، بهنوش بختیاری و خانواده های شهدا و… حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز