خبرگزاری کار ایران

مقررات نحوه تعامل کمیته امداد با موسسات خیریه تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۴۱

«پیشگیری از انجام کارهای موازی، تقسیم کار به صورت تخصصی و توانمند سازی نیازمندان را از جمله اهداف مهم این همکاری‌ها است»

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی و موسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی گفت: مقررات نحوه تعامل کمیته امداد با موسسات خیریه و عام المنفعه تعیین شد.

به گزارش ایلنا، حمید نصیری با بیان اینکه دستورالعمل تعامل کمیته امداد امام با موسسات خیریه به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: در این دستور العمل به استان‌ها مجوز داده شد تا نسبت به شناسایی و تعامل با موسسات خیریه و مراکز عام المنفعه اقدام و تفاهم نامه همکاری امضاء نمایند.

وی افزود: زمینه‌های همکاری موسسات خیریه با کمیته امداد امام خمینی در سر فصل‌های فرهنگی و آموزشی، اشتغال و کارآفرینی، عمران و ساختمان، ازدواج و جهیزیه، مشاوره و مددکاری، معیشت و امور قرض الحسنه و سایر موارد در عرصه رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان است.

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: شعار کمیته امداد امام در این تعامل، همبستگی، هم افزایی و هدفمندی در ارائه خدمات به نیازمندان واقعی است.

وی در پایان پیشگیری از انجام کارهای موازی، تقسیم کار به صورت تخصصی و توانمند سازی نیازمندان را از جمله اهداف مهم این همکاری‌ها برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز