خبرگزاری کار ایران

شماره تلفن ۱۶۱۶ برای دریافت مطالبات ایثارگران

کد خبر : ۱۶۹۷۱۲

جامعه ایثارگری در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تلفن ˈ۱۶۱۶ˈ بدون حضور در بخش های اداری و با سهولت، مسایل، مشکلات و خواسته های خود را مطرح کرده و تا حصول نتیجه مطلوب، پی گیری کنند.

رییس مرکز امور ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران، شماره تلفن ˈ۱۶۱۶ˈ را در پاسخگویی به درخواست های ایثارگران و در راستای صرفه اقتصادی، ارتقای فرهنگ ارتباط غیر حضوری و مدیریت جهادی موثر دانست.

به گزارش ایلنا، «محمد رضا امیر حسینی» با اشاره به نخستین برنامه تحولی این مرکز گفت: احیای شماره تلفن ˈ۱۶۱۶ˈ به منظور ایجاد نقطه تماس منحصر به فرد با جامعه ایثارگری یکی از وظایف مهم این مرکز است.

وی اظهار داشت: این امر با بهره گیری از رهنمود های مقام معظم رهبری در شعار سال ۱۳۹۳ و با توجه به شرایط سنی و جسمی ایثارگران به ویژه جانبازان و والدین معظم شهدا به منظور روان سازی روند پاسخ گویی، پیشگیری از اتلاف وقت و کاهش تردد در سطح شهر و رویارویی ایثارگران با معضل پیچیدگی های اداری و حفظ کرامت و عزت این قشر معظم اجرا می شود.

امیر حسینی ادامه داد: این طرح با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت فضای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری قابلیت اجرایی یافته که به طور حتم صرفه اقتصادی، ارتقای فرهنگ ارتباط غیرحضوری و مدیریت جهادی در پاسخ گویی به درخواست های ایثارگران را به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جامعه ایثارگری در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تلفن ˈ۱۶۱۶ˈ بدون حضور در بخش های اداری و با سهولت، مسایل، مشکلات و خواسته های خود را مطرح کرده و تا حصول نتیجه مطلوب، پی گیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز