خبرگزاری کار ایران

افزایش 5 درصدی بیمه شدگان روستایی و عشایری نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۵۴

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، با بیان اینکه 500پرونده بیمه روستائیان در دست اقدام است ، گفت: در حال حاضر در استان زنجان 4هزار و 824نفر بیمه شده صندوق وجود دارد.

علی عباسی با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان،اظهار داشت: تعداد بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان و اعضای صندوق تا پایان مهر ماه سال‌جاری  48هزار و 19 نفر بوده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، گفت: این تعداد بیمه شده صندوق نسبت به سال گذشته با افزایش بالغ بر 6درصدی همراه بوده است.

او با بیان اینکه میانگین سن بیمه شدگان صندوق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، 36 سال بوده است، ادامه داد: تعداد مستمری بگیران این صندوق نیز در استان زنجان 3هزار و 819نفر  است.

 مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، با اشاره به مقایسه میانگین این تعداد با تعداد افراد سال 98 تصریح کرد: در سالجاری با رشد 15 درصدی در این زمینه مواجه بودیم.

عباسی،  همچنین با بیان اینکه در این خصوص  500پرونده نیز در دست اقدام است ، یادآورشد: در حال حاضر در استان زنجان بیمه شدگان اصلی و بازماندگان این صندوق 4هزار و 824نفز هستند.

به گفته مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، در مجموع به حساب این افراد مبلغ 1میلیارد و 200میلیون تومان واریز شده است.

او اضافه کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان 35درصد بیمه شدگان جامعه هدف را پوشش داده است.

 عباسی، در پایان یادآورشد: در همسان سازی حقوق بازنشستگان سال 99 میانگین افزایش 52 درصدی را شاهد بودیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز