خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبرداد:

253 انشعاب غیر مجاز در شهرستان ابهر شناسایی و جمع آوری شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۶۷

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طی سال جاری 253 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان ابهر شناسایی و جمع آوری شد.

به گزارش ایلنا از زنجان،علیرضا جزء قاسمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: 60 درصد از از این تعداد انشعاب غیرمجاز تبدیل به مجاز شده و برای مابقی نیز پرونده حقوقی تشکیل و در کمیته انشعابات خاص، مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: برخی مشترکین روستایی در فصل گرم سال، سه برابر الگوی مصرف، آب استفاده کرده اند که این مصرف بی‌رویه فشار مضاعفی برای تامین آب دیگر روستائیان بر شرکت آب و فاضلاب وارد می کرد.

وی خاطر نشان کرد: استاندارد مصرف آب برای هر نفر در شبانه روز 200 لیتر می باشد که این میزان بخاطر استفاده از آب شرب برای آبیاری باغچه ها و انشعابات غیر مجاز در برخی روستاها تا هر نفر به 900 لیتر نیز می رسید.

جزء قاسمی تصریح کرد: با اجرای طرح جمع آوری انشعابات غیر مجاز در روستاها، کمبود آب ناشی از مصرف بی رویه انشعابات غیر مجاز جبران و آب آشامیدنی پایدار برای تمام روستائیان تامین شد.

این مسئول بیان کرد: هدف از جمع آوری انشعابات غیر مجاز، پیشگیری از تضییع حقوق مشترکینی است که آب را به صورت قانونی مصرف می نمایند.

وی با اشاره به استمرار اجرای این طرح گفت: همزمان با اصلاح شبکه توزیع آب در روستاها، انشعابات غیر مجاز در اتصالات قدیمی نیز شناسایی و از مدار خارج می شود.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه شهرستان ابهر بیش از 24 هزار نفر جمعیت روستایی دارد گفت: افزون بر 10 هزار مشترک روستایی در این شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز