خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان:

اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان در تسریع توسعه شهری

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۹۳۳

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان آمادگی خود را با شهرداری زنجان در جهت تسریع توسعه شهری اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن لطیفی، در در دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر تداوم همکاری با رسانه استانی در جهت تسریع توسعه شهری تاکید کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان،  با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل نهادینه شدن توسعه شهری حضور و مشارکت جدی مردم در مسائل مختلف مرتبط با حوزه های شهری است، گفت: انجام بموقع یک پروژه شهری موجب رضایت عمومی، تعمیق اعتماد و تحکیم ارتباط بین حاکمیت و مردم خواهد بود.

وی به آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان با شهرداری در خصوص گسترش تولیدات رسانه ای مشترک تاکید کرد و گفت: شبکه اشراق بستر مناسبی برای ارتباط موثر و سازنده مجموعه شهرداری با شهروندان، تبیین حقوق شهروندی، تقویت فرهنگ شهرنشینی و بازوی توانمند مجموعه شهرداری ها است.

شهردار زنجان هم آموزش های پخش شده توسط صدا و سیما را موجب افزایش مشارکت های مردمی در سالهای اخیر خواند و گفت: توجه به خواست عمومی در خصوص توسعه شهر از اولویت های این مجموعه در سال جاری است.

به گفته حبیب یگانه، ساز و کار لازم در جهت انجام خدمات شهری و تسریع پروژه های عمرانی در گرو برقراری ارتباط دوسویه و سازنده شهرداری با مردم است که در این خصوص رسانه ها و بویژه صداوسیما نقش بسزایی ایفا می کنند.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: برنامه «خانه ما» که در سالهای گذشته از شبکه اشراق پخش شد همانند پل ارتباطی دو سویه بین شهروندان و مجموعه شهرداری زنجان عمل نمود و مصمم هستیم تا مشارکت با رسانه استانی سری جدید این برنامه تولید و پخش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز