خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبرداد:

رفع مشکل کمبود آب در سه روستای شهرستان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۱۵۷

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشکل کمبود آب در سه روستای باقلوجه آغا، دهشیر و دولاناب از توابع زنجان با مشارکت مردم رفع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، اظهار کرد: حفر و تجهیز سه حلقه چاه، ترمیم تاسیسات آبرسانی و بهبود کیفیت آب از جمله اقداماتی است که شرکت آب و فاضلاب جهت رفع مشکلات آب این روستاها انجام داده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: در روستای باقلوجه آغا عملیات حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اختصاص یک دستگاه کانکس سرچاهی توسط شرکت آب و فاضلاب و همچنین اجرای خط انتقال، خرید برق و نیرو رسانی با مشارکت اهالی انجام پذیرفت.

وی، اضافه کرد: محوطه سازی، احداث ایستگاه پمپاژ و کیفیت سنجی آب از جمله اقداماتی است که در روستای باقلوجه آغا در برنامه اجرا قرار دارد.

جزء قاسمی، گفت: در روستای دهشیر نیز خرید برق و نیرو رسانی، اجرای خط انتقال و حفر یک حلقه چاه با مشارکت اهالی این روستا و اجرای ایستگاه پمپاژ، تجهیز یک حلقه چاه، محوطه سازی و تهیه لوله های جدار چاه و خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دست اجرا می باشد.

وی، افزود: علاوه بر تکمیل ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه، بازسازی مخزن و اجرای حوزچه های خط انتقال نیز در روستای دهشیر در دست اجرا می باشد.

جزء قاسمی،  تصریح کرد: در روستای دولاناب نیز عملیات اجرای خط انتقال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث ایستگاه پمپاژ و محوطه سازی توسط شرکت آب و فاضلاب و خرید امتیاز برق و نیرو رسانی نیز توسط اهالی انجام پذیرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اقدامات انجام پذیرفته از سوی این شرکت و با مشارکت مردم، آب شرب سالم و بهداشتی به شبکه توزیع آب این سه روستا تزریق و جریان آب جهت شرب اهالی برقرار شد.

جزء قاسمی گفت: پس از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب، توسعه خدمات بخش روستایی و ارتقاء شاخص های آبرسانی در این مناطق جزو اولویت های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در آبرسانی به مناطق شهری به شرایط ایده آل دست یافته ایم و در آبرسانی به روستاها نیز خلاء هایی وجود دارد که تلاش می شود در دوران یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی این عقب ماندگی ها جبران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز