خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان تاکید کرد:

فاصله اجتماعی در یگان‌های انتظامی استان زنجان رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۵۸

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، بر رعایت بهداشت فردی، محیطی و فاصله اجتماعی برای پیشگیری از بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: تجمع همکاران در یک محل موجب تهدید سلامتی آنها خواهد شد .

به‌گزارش ایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کار و ماموریت‌های پلیس تعطیلی ندارد و همیشه و در هر شرایطی برای خدمت رسانی به مردم جان فشانی می کند، افزود: در چنین شرایطی که ما باید ماموریت های خود را انجام دهیم رعایت نکات بهداشتی و سلامتی کارکنان بسیار مهم است .

 فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، با اشاره به اینکه یکی از راه های انتقال ویروس کرونا رعایت نکردن بهداشت فردی و محیطی در محل کار است گفت : با اجرای طرح فاصله اجتماعی در محل کار و رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توان این ویروس را شکست داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر ضدعفونی کلیه یگان های انتظامی استان و انجام تست غربالگری از کارکنان توسط معاونت بهداد استان گفت: علی رغم اخبار و اطلاعات منتشر شده مبنی بر سرعت انتقال و همچنین نبود درمان قطعی برای کرونا ، رعایت یک سری اصول بهداشت فردی در منزل، محل کار و محل های عمومی می تواند خیال ما را از ابتلا به این بیماری فراگیر راحت کند.

سردار جهانبخش با اشاره به رعایت فاصله از یکدیگر در محل کار و انجام ماموریت های محوله بیان داشت: برای پیشگیری از این بیماری منحوس از لوازم اداری دیگران استفاده نکنیم و لوازم شخصی و عمومی را مرتبا ضدعفونی کنیم .

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان با تاکید بر انجام صحیح ماموریت‌ها گفت: با توجه به این که بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده انتقال ویروس کرونا از انسان به انسان از طریق قرار گرفتن در معرض سرفه، عطسه و همچنین لمس سطوح آلوده همچون دستگیره ، درها ، میز و صندلی و به طور کلی وسایلی است که به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد ، رعایت موارد ذکر شده می تواند تا حد زیادی خیال افراد را از ابتلا به این ویروس فراگیر راحت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز