خبرگزاری کار ایران

آیت الله حسینی زنجانی تاکید کرد:

حضور گسترده در پای صندوق‌های رای برای اثبات مردم سالاری/ ایمان یکی از ویژگی‌های مهم نماینده اصلح است

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۰۸

آیت‌الله حسینی‌زنجانی گفت: برای اثبات مردم سالاری دینی باید در انتخابات دوم اسفند شرکت کرد چرا که برای اثبات آن باید در صحنه انتخابات باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی، بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفند تاکید کرد و اظهار داشت: همه مردم توجه کنند معنای جمهوریت یعنی مردم و مردم سالاری که باید برای اثبات آن مردم در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه با شرکت در انتخابات می‌توان نمایندگان اصلح خود را انتخاب کرد، افزود: اگر چه در دوره‌های گذشته عملکرد نمایندگان چندان مطلوب نبوده است اما می‌توان در این دوره انتخاب بهتری داشت.

این مرجع تقلید ادامه داد: مقام معظم رهبری کدهای انتخاب اصلح را بیان فرمودند که مردم می‌توانند با توجه به این کدها نمایندگان خود را انتخاب کنند.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه امیدوارم موفقیت همراه ملت ایران باشد، افزود: ایمان یکی از ویژگی‌های مهمی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود در خصوص نماینده اصلح بیان کردند.

وی گفت: منافقان نباید به مجلس شورای اسلامی راه یابند چرا که به نفع منافع ملت تصمیم‌گیری نمی‌کنند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: افرادی که به ظاهر مسلمان بوده اما اسلام را قبول ندارند نباید به مجلس راه یابند چرا که برای منافع اسلامی قانونگذاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز