خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار زنجان :

انتصاب سرپرست شهردار زنجان نه قانونی است نه غیر قانونی

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۶۲۵

معاون امور عمرانی استاندار زنجان ، در خصوص وجود چالش در شوراهای شهر زنجان در ادوار مختلف اظهار کرد: این چالش‌ها مختص شهر زنجان نبوده و عمدتا در خیلی از شهرها وجود دارد.

به گزارش ایلنااز زنجان، مهرداد سلطانی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اطلاعات و جزئیات جدیدی از پرونده شهردار و عضو شورای اسلامی شهر زنجان در دست نیست، اظهار کرد: وضعیت عضو شورای اسلامی شهر نیز پس از ارائه مدارک در هیأت حل اختلاف بررسی می‌شود. 

معاون امور عمرانی استاندار زنجان ، در خصوص وجود  چالش در شوراهای شهر زنجان در ادوار مختلف اظهار کرد: این چالش‌ها مختص شهر زنجان نبوده و عمدتا در خیلی از شهرها وجود دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه شکل دادن به شوراها نسبت به کشورهای توسعه یافته باید تمریناتی را پشت سر بگذاریم، عنوان کرد: چالش‌های پیش‌رو بخشی از این تمرین‌ها برای رسیدن به دموکراسی شهری است.

 سلطانی همچنین در مورد وضعیت عضو شورای اسلامی شهر و عضو علی‌البدل گفت: این موضوع نیازمند تعیین تکلیف عضو شورای شهر است و باید مدارک مورد نیاز به شورای هیأت حل اختلاف ارائه شود که تاکنون مدارکی در این زمینه از فرماندار زنجان دریافت نکردیم.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: بررسی وضعیت عضو شورای اسلامی شهر زنجان فرآیندی دارد که باید طی شود.

وی،  در مورد غیر قانونی بودن انتصاب سرپرست شهرداری زنجان گفت: اگر بگوییم این انتصاب قانونی نیست، درست است، اما غیرقانونی نیز نیست.

سلطانی، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه در انتخاب سرپرست شهرداری خلاء قانونی وجود داشت و گذاره‌های قانونی به ما کمکی نمی‌کرد، افزود: با تصمیم شورا و حمایت فرماندار از این برهه نیز گذر کرده و با شفافیت‌سازی این خلاءها رفع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز