خبرگزاری کار ایران

با هدف ترویج شعر طنز؛

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی«تلخند» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۵۰۱

فراخوان چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی«تلخند» با هدف ترویج شعر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان منتشر شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی «تلخند» با انتشار فراخوان، به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری حوزه هنری زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، فعالیت خود را آغاز کرد.

جشنواره ملی طنز تلخند، با هدف ترویج شعر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان در دو بخش شعر و نثر با موضوعات زندگی دانشجویی، طنز اجتماعی و طنز سیاسی است که با حضور اساتید و چهره‌های طنز نویس کشور؛ ناصر فیض، سعید بیابانکی و دکتر اسماعیل امینی، به عنوان هیأت داوران، داوری آثار این جشنواره را بر عهده خواهند داشت.

طبق این فراخوان، جشنواره در موضوعات دانشجو و رویدادهای زندگی دانشجویی (خوابگاه- سلف‌غذاخوری- استاد- امتحانات- فضای دانشگاه- ازدواج-شهریه و ...)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی (ترامپ، نتانیاهو، داعش و...) و طنز اجتماعی(طلاق، اعتیاد، اختلاس و ..) برگزار می شود.

داوری آثار با حضور اساتید و چهره‌های طنز نویس کشوری آقایان ناصر فیض، سعید بیابانکی و دکتر اسماعیل امینی انجام می شود.

علاقمندان‌می‌توانند آثار خود را به آدرسpatoghetanz@gmail.com یا ادمین کانال‌جشنواره به نشانی @patoghejahadi ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ اسفند امسال، اعلام نتایج نهایی اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ و زمان برگزاری اختتامیه اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است.

نشانی دبیرخانه جشنواره: زنجان، جنب میدان شورا، مجتمع جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، دبیرخانه جشنواره سراسری پاتوق دانشجویی طنز تلخند – تلفن۰۲۴۳۳۰۳۵۳۰۱- ۰۲۴۳۳۰۵۲۲۳۶

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز