خبرگزاری کار ایران

به همت شبکه اشراق زنجان محقق می‌شود؛

آغاز تولید سریال تلویزیونی«ددمان» در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۰۸۵

ساخت سریال تلویزیونی«ددمان» از شبکه اشراق زنجان با حضور امام جمعه، استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در آیین تولید سریال تلویزیونی«ددمان» مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: رسانه استانی در جهت تولید آثار فاخر در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و کارآفرینی تلاش فراوانی دارد.

محسن لطیفی با اشاره به اینکه این اقدامات موجب فراهم شدن زمینه همگرایی اقتصادی و فرهنگی با کمترین سرمایه و بدون آلودگی‌های زیست محیطی می‌شود، تصریح کرد: علاوه براین موارد برای اقشار مختلف جامعه درآمدزایی می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به بهره‌گیری حداکثری از هنرمندان بومی، افزود: حضور در لوکیشن‌های تاریخی، معرفی صنایع دستی و تاکید بر فرهنگ بومی محلی از نقاط عطف این سریال است.

داستان این سریال مربوط به جوانی بنام هوشنگ است که بدلیل شکست در سرمایه‌گذاری به خانه پدری خود برمی‌گردد و با تلاش و کوشش فراوان بر مشکلات متعدد مربوط به تبدیل این خانه مسکونی به هتل بوم گردی فائق آمده و عامل اشتغال چندین نفر می‌شود.

این سریال در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای در شبکه اشراق تولید می‌شود و برخی از عوامل سریال شامل نویسنده طرح و تهیه‌کننده: غلامحسین مهدیون، کارگردان: مجید حسن‌زاده، مدیر تولید حسین نجفی، تصویربردار: سعید حسنی و بازیگران: محمدولی فروتن، شهپر میثاق‌فر، صفرعلی کریمی، مینا عبادی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز