خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز حمل و نقل عنوان شد:

تعامل و همدلی نیروی انتظامی و راهداری، لازمه برقراری امنیت در جاده هاست

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۱۶۱

فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: اداره کل حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی در راستای اهداف و برنامه های خود کارهای مشترکی دارند که تنها در سایه همدلی، همراهی و تعامل قابل پیگیری و انجام است.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل ونقل عمومی استان زنجان به مناسبت 26 آذرماه روز «حمل و نقل» با تقدیر از تعامل و همکاری فی ما بین اظهار داشت: اداره کل حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی در راستای اهداف و برنامه های خود کارهای مشترکی دارند که تنها در سایه همدلی، همراهی و تعامل قابل پیگیری و انجام است و به نظر می‌رسد این همراهی و همسویی به نحو قابل قبولی وجود دارد .

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به سهل الوصول و متداول بودن حمل و نقل جاده ای در کشور گفت: عمده حمل و نقل کالا و مسافر از طریق جاده صورت می گیرد و نیروی انتظامی هم از باب امنیت و هم از باب ساماندهی و هدایت ترافیک مسئولیت خطیری را به عهده دارد و همکاران پلیس راه با استقرار در طول راه ها و گشت های کنترل محسوس و نامحسوس و اعمال قانون ، امنیت جاده و نظم و انضباط ترافیکی را کنترل می کنند .

سردار جهانبخش افزود: اداره راهداری با رفع نیازمندی ها، معضلات و مشکلات حوزه حمل و نقل و ترافیک از جمله وضعیت روشنایی محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان، نصب نیوجرسی جدا کننده در جاده‌ها، تجهیز معابر به دوربین های هوشمند و غیره می تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات ایفا کند.

در ادامه مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان بیان داشت: در سایه تعامل دستگاه های مختلف اجرایی بویژه اداره راهداری و تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای خدوم پلیس راه و اهور شاهد افزایش انضباط و رفتار ترافیکی و همچین کاهش حوادث و تصادفات و جان باختگان جاده ای در استان هستیم .

علی اکبری از تلاش های فرمانده انتظامی استان و کارکنان در برقراری نظم و امنیت مطلوب استان تقدیر و تشکر کرد و بر گسترش تعاملات بین اداره راهداری و نیروی انتظامی در خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز