خبرگزاری کار ایران

همزمان با فصل سرما صورت گرفت؛

آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۷۲۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از آماده باش طرح امداد و نجات زمستانی در پایگاه‌های ثابت و موقت خبرداد و گفت: این طرح تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی گفت: در طرح زمستانی 16 پایگاه ثابت و موقت به صورت شبانه روی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده های ای این استان فعال هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 250 نجاتگر در طرح زمستانی امسال این استان با تجهیزات کامل زمستانی فعال شده اند.

وی تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان های استان زنجان فعال است.

میرزایی، از فعالیت 40 دستگاه خودرو در این طرح خبرداد و اظهارداشت: از این تعداد 18 دستگاه آمبولانس، هشت دستگاه خودروی نجات، 10 دستگاه خودروی کمک دار امداد و سایر ماشین آلات امدادی و چند منظوره است.

 وی خاطرنشان کرد:  همه پایگاه های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نفر برهای تیپ زرهی 216 زنجان نیز بر اساس تفاهم نامه منعقده شده تجهیز شده است.

میرزایی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره 112 برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز