خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:

4 شهرستان زنجان ترمینال ندارد/ سن ناوگان مینی بوسرانی زنجان بالا است

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۴۶

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با بیان اینکه ایجرود، ماهنشان، طارم و قیدار فاقد ترمینال مسافربری هستند، گفت: ناوگان مینی بوسرانی زنجان فرسوده و با میانگین سنی بالا است.

به گزارش ایلنا از زنجان، عبدالحسین علی اکبری، به مناسبت هفته حمل و نقل جاده ای، با اشاره به اینکه 974 هزار راه مواصلاتی در استان زنجان وجود دارد، اظهار داشت: شاخص‌های راهداری ابنیه، پل‌ها، راه‌ها، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و نگهداری از آنها است.

علی اکبری، با بیان اینکه پروژه 30 کیلومتر روشنایی آزاد راه زنجان- قزوین دارای پیشرفت 30 درصدی است، ادامه داد: بزودی این پروژه افتتاح می شود.

وی ، با اشاره به نصب بلوک‌ها به جای گاردیل‌ها در بزرگراه زنجان- قزوین، اضافه کرد: این پروژه دارای پیشرفتی با حدود 26 درصدی است.

علی اکبری، درباره حوزه ایمنی جاده ها و خط کشی جاده ها، گفت: 2 هزار و 20 کیلومتر جاده در سالجاری خط کشی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با اشاره به استفاده مطلوب آسفالت در راه‌های استان، تصریح کرد: در حوزه راهداری‌های جاده ای 52 اکیپ فعالیت دارند.

به گفته وی در خصوص حمل و نقل جاده ای استان زنجان در سالجاری 500 نفر در جاده ها و راهدارخانه مستقر می شوند، یادآورشد: 44 کیلومتر راه روستای در شهرستان‌های استان زنجان در حال اجرا است که تا پایان سال مالی 98 افتتاح می شود.

علی اکبری، همچنین با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه های مختلف استان زنجان، ادامه داد: در بخش تعمیر احداث و نگهداری ابنیه و راه‌ها پروژه های مختلف در حال عملیات اجرایی است که ساماندهی پل در خرمدره دارای پیشرفت مطلوب است و در محور میانه و ابهر نیز پروژه های در حال عملیات اجرایی است که بزودی به بهره برداری می رسند.

به گفته این مقام مسئول در استان زنجان جابجایی مسافران در ستاد های استانی در حال اجراست و در حوزه ایمنی و ترافیک و ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ای ، اقداماتی مطلوبی انجام گرفته است.

وی، با بیان اینکه در آبان‌ماه سالجاری نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تصادفاتی فوتی و کشته سر صحنه بودیم، خاطر نشان شد: زنجان در 8 ماهه سالجاری 96 نفر کشته سر صحنه داشته است.

علی اکبری، با اشاره به تعداد شرکت های حمل و نقل جاده ای استان،  گفت: 83 شرکت مسافری و سه شرکت باری در استان فعالیت می کنند.

وی، تعداد رانندگان زنجان را 9 هزار نفر عنوان کرد و گفت: ناوگان مینی بوس زنجان کهنه و با میانگین سنی بالا است.

به گفته وی ، دو سیستم توزین در حین حرکت در استان زنجان وجود دارد، دستگاه‌های تردد شما نیز دارای اقدامات مناسب در سطح جاده ها بوده است و نیز 38 دستگاه دوربین جاده ای ثبت تخلف در جاده های استان زنجان وجود دارد.

علی اکبری، با اشاره به پرداخت و تسویه 12 میلیون تومانی مطالبات پیمانکاران در استان زنجان، ادامه داد: 112میلیارد تومان اعتبارات استانی زنجان بوده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، ایجرود ، ماهنشان، طارم و قیدار فاقد ترمینال هستند .

علی اکبری ، با اشاره به وجود تعداد مطلوب مجتمع های خدمات بین راهی تصریح کرد: بزودی 20 مجتمع خدمات بین راهی در راه‌های مواصلاتی استان به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز