خبرگزاری کار ایران

قاسمی خبرداد:

یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان کتاب در نمایشگاه کتاب زنجان به فروش رفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۸۵

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به بازدید ۶۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب گفت: در دهمین نمایشگاه کتاب زنجان یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان کتاب به فروش رفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی در جمع خبرنگاران گفت: چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و ۱۵ ناشر در حوزه نشر الکترونیک برگزار شد.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به عرضه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده در نمایشگاه کتاب زنجان گفت: این نمایشگاه با  تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع شد.

وی با بیان اینکه استقبال از این نمایشگاه از همان روزهای نخست بالا بود، تصریح کرد: در برخی از روزها شمار بازدیدکنندگان از 10 هزار نفر هم گذشت.

قاسمی با اشاره به اینکه در پایان این نمایشگاه میزان فروش بن کتاب بیش از یک میلیارد و 50 میلیون تومان بوده است، افزود: همچنین تعداد بازدید نیز قریب به 60 هزار نفر برآورد شده است.

معاون فرهنگی قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این ایام برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب روزانه از ساعت 18 تا 20 برگزار شد، اضافه کرد: این برنامه‌ها شامل نشست کتابخوان، برگزاری مراسم رونمایی و نقد کتاب و ... بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز