خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در زنجان:

خون شهدا، عزت کشور را تداوم بخشیده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۹۰۸

وزیر دفاع گفت: به هر مقطعی از انقلاب که نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که خون شهید موجب نجات، عظمت و عزت کشور شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر سرتیپ امیر حاتمی امروز در نهمین یادواره شهید شهریاری در زنجان، با تاکید بر تلاش و برنامه‌ریزی دشمن علیه کشورها با استفاده از سبقه تاریخی کشور مورد نظر افزود: مقاومت یک کشور در اقدامات دشمن بسیار تاثیرگذار است چرا که تصمیم‌گیری را برای دشمنان بسیار سخت می‌کند.

به گفته امیر حاتمی به هر مقطعی از انقلاب که نگاه می‌کنیم، متوجه می شویم که خون شهید موجب نجات، عظمت و عزت کشور شده است.

وزیر دفاع به تقدیم 17 هزار شهید برای مقابله با تروریسم توسط مردم ایران اشاره کرد و گفت: این شهدا تقدیم امنیت مردم ایران شده‌اند.

امیر حاتمی با  بیان اینکه دشمن در دوران جنگ متوجه لزوم برنامه‌ریزی برای ثمر بخش شدن اقدامات خود علیه ایران شده بود، افزود:  ایثار و شهادت مردم و رزمندگان به عبور از مراحل سخت کمک کرده است.

وزیر دفاع و پشتبانی نیروهای مسلح با  اشاره به اینکه  شهدای دفاع مقدس در جنگ رو در رو شهید شده‌اند، افزود: اما شهدای هسته‌ای در صحنه‌ای شهید شده‌اند که شهادت در آن به ذهن هم متبادر نمی‌شود.

وی تعهد و متخلق به اخلاق بودن را از ویژگی‌های شهید شهریاری اعلام کرد و گفت: دشمن دانشمندان هسته‌ای کشور را تحمل نکرده و آن‌ها را به شهادت رساند.

امیر حاتمی با تاکید بر بصیرت مردم ایران در مواقع حساس گفت: ملت ما به خوبی به عمق کینه دشمن پی برده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  با تاکید بر محدودیت‌های ایجاد شده دشمن در حوزه اقتصاد و تلاش آن‌ها برای بر هم امنیت کشور ادامه داد: مردم فهمیم کشور اجازه، تحقق اهداف دشمن را نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز