خبرگزاری کار ایران

در مراسمی با حضور مسئولان استان؛

زنجان به چهار منطقه تبدیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۹۰۵

در مراسمی باد حضور مسئولان استان، زنجان به 4 منطقه تبدیل شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مراسم افتتاح شهرداری منطقه 4 زنجان با حضور جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد.

شهردار زنجان در این مراسم  بااشاره به فرآیند ایجاد منطقه 4 اظهار کرد: شهرداری‌ها به واسطه گسترش خدمات خود نیاز است که نظارت بیشتری داشته باشند.

مسیح‌الله معصومی با بیان اینکه شهرداری‌ها به واسطه ارائه خدمات بهتر لازم است که اقدام به ایجاد منطقه کنند، گفت: زنجان نیز از قبل سه منطقه‌ای بود اما در پروسه پیگیری ایجاد شهرداری منطقه ۴ متوجه شدیم که حتی فعالیت شهرداری منطقه ۳ نیز قانونی نیست.

وی با اشاره به اینکه در نهایت با پیگیری انجام شده ما موفق به ایجاد دو منطقه دیگر شدیم، افزود: اما گام سخت ما صرفا یک راه‌اندازی و مصوبه نبود و نیاز بود که کل شهر زنجان دوباره منطقه بندی شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این منطقه‌بندی توزیع عادلانه خدمات را خواهیم داشت، گفت: همین الان مردم طبق منطقه‌بندی در حال مراجعه به شهردار منطقه 4 هستند.

شهردار زنجان در پایان سخنان خود، بادرخواست از فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان خواست، قول مساعد وی در ارتباط برای ادامه کار بازگشایی پادگان افزود: این امر منافع کل مردم را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان نیز در پاسخ به درخواست شهردار زنجان در ارتباط با بازگشایی پادگان گفت: هدف همه ما سازندگی شهر است و قطعا ارتش نیز این امر را دنبال می‌کند اما بالاخره هرکس هرجا مدیر باشد حافظ منافع شهر خودش باشد و هرکس هرجا مدیر باشد حافظ منافع خودش است.

داود حمدی با اشاره به اینکه در اجرای طرح بازگشایی پادگان ما نیز تلاش می‌کنیم که تعهدات برای ما به نحو احسن اجرایی و سیاست برد- برد پیش برود و برای ما به بهترین نحو باشد و یک کارهایی است که باید انجام شود، گفت: ما با استانداری نیز صحبت کردیم و تا الان نیز اقداماتی انجام شده است.

وی تصریح کرد: بنده قبلا هم تاکید کردم که در ارتباط با بحث بازگشایی پادگان مکاتبات اداری درست انجام نشده بود و بر همین اساس حتی جدایی یک متر از پادگان نیز نیازمند مکاتبات اداری و دستور از مقامات بالادستی کشوری است.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: ما نیز پیگیر موضوع هستیم، اما در انتها یک مقدار کار مانده است و منوط به این است که از رده بالا حل شود و حتی اگر خیابان آسفالت هم شود ما دیوارها را بر نمی‌داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز