خبرگزاری کار ایران

عسگری تاکید کرد:

استان زنجان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را دارد/ ۱۶ نفر در حوزه انتخابیه زنجان ثبت نام کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۶۴۲

فرماندار زنجان، با بیان اینکه آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات به افراد داده شده و در مانور انتخاباتی همه فعالیت‌ها مرور شده است، تاکید کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را داریم، اما تصمیم نهایی در این زمینه با وزارت کشور است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا عسگری، شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران، گفت: آسیب‌شناسی از انتخابات دوره‌های قبل انجام و در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم نیز انجام شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه از همه ظرفیت دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات استفاده خواهد شد، تاکید کرد: هم‌افزایی بین دولت و نهادهای عمومی برای در اختیار قرار دادن امکانات در انتخابات انجام می‌شود.

وی، افزود: بانک‌های اطلاعاتی تکمیل و نیازمندی‌ها احصا شده است، خبر از شناسایی و احضاء کمبودهای موجود در دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور داد.

فرماندار شهرستان زنجان، همچنین  با بیان اینکه بانک اطلاعاتی از عوامل اجرایی انتخابات ادوار گذشته نیز تشکیل شده است،  ادامه داد: در این زمینه عملکرد  افراد هم مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 به گفته عسگری، زیرسازی در حوزه آی تی مورد توجه قرار گرفته است،  و کارشناسان انفورماتیک دستگاه‌ها نیز برای بهره‌گیری شناسایی شده‌اند.

وی،  با بیان اینکه آموزش‌های لازم  نیز به افراد داده شده و در مانور انتخاباتی همه فعالیت‌ها مرور شده است، تاکید کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را داریم، اما تصمیم نهایی با وزارت کشور است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه روستاها و مسیرهای روستایی در زمینه آنتن‌دهی و اینترنت مورد ارزیابی قرار گرفته است، یادآورشد:  شعبات به صورت شهری، روستایی و سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه از دیروز تا به امروز ۱۶ نفر در حوزه انتخابیه زنجان ثبت نام کرده‌اند، گفت: دو نفر از این تعداد در تهران ثبت‌نام و ۱۴ نفر به ستاد انتخاباتی مستقر در فرمانداری مراجعه کردند.

عسگری با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام ک ۱۵ نفر آقا و یک نفر خانم هستند‌، ادامه داد: جوان‌ترین کاندیدا ۳۱ سال و مسن‌ترین ۶۸ سال سن داشت.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام تا ۱۶ آذر‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: هیأت اجرایی هم در حال تشکیل بوده و انتخابات معتمدین اجرایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز