خبرگزاری کار ایران

دولت آبادی :

تئاتر کودک، موثرترین هنر برای شکل گیری شخصیت کودکان است

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۰۴

به گفته یک نویسنده کودک و نوجوان تئاتر شکل تکامل یافته بازی است که با برنامه انجام می شود؛ تئاتر کودک یکی از موثرترین انواع هنر برای شکل گیری شخصیت کودکان است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسن دولت آبادی ، گفت: ساختن کشور از کودکی یک کودک شروع می شود.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به اینکه تصور این موضوع که در آینده افراد را هدایت کنیم شدنی نیست گفت: ممکن است شخص تمکین کند ولی آنچه به صلاح خودش است عمل کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما دستگاه های مرتبط با کودکان جدی گرفته نمی شود به طور مثال کانون پرورش فکری از آموزش و پرورش مهمتر است چون به پرورش کودک می پردازد.

دولت آبادی با یادآوری اینکه تاثیر این نهاد بیشتر از آموزش و پرورش است، گفت: چون کودکان در کانون ها به دلخواه حضور می یاید ولی اموزش و پرورش الزامی است در دوره ابتدایی بچه با احساس معلم ارتباط دارد.

این نویسنده کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: از این‌رو در جوامع پیشرفته معلم و پلیس و قضات را از بین قشر اشراف انتخاب می شود.

دولت آبادی با اشاره به اینکه شخصیت کودکان از دو طریق ارثی و محیط شکل می گیرد، تصریح کرد: در محیط، بچه ها روابط پدر و مادر را در بازی ها منعکس می کنند.

به گفته وی، تئاتر شکل تکامل یافته بازی است که با برنامه انجام می شود؛ تئاتر کودک یکی از موثرترین امکانات برای شکل گیری شخصیت کودکان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز