خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

ارگان های مرتبط تئاتر برای برگزاری بهتر جشنواره نمایش‌ کمک نکردند

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۰۱

استاندار زنجان با یادآوری اینکه ۴۰ مدیر در استان زنجان مرتبط با فرهنگ و هنر هستند، ادامه داد: هنر زبان گویای جامعه است و باید حمایت شود.

به گزارش ایلنا از زنجان فتح‌الله حقیقی ، در مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان، اظهار کرد: چرا 22 ارگان مرتبط با نمایش و تئاتر کمک نکرده و تلاش نکردند تا این مراسم اختتامیه در سالن یک هزار نفری برگزار شود.

استاندار زنجان با انتقاد از عدم حضور مدیران مرتبط با تئاتر در این مراسم گفت: چرا دانشگاه‌هایی که در ارتباط با هنر هستند حضور ندارند.

وی با یادآوری اینکه 40 مدیر در استان زنجان مرتبط با فرهنگ و هنر هستند، ادامه داد: هنر زبان گویای جامعه است و باید حمایت شود.

مقام عالی دولت به جایگاه ارزشمند هنر اشاره کرد و گفت: تا هنرمندان پیگیری نکنند از طرف مدیران آبی گرم نمی‌شود، جایگاه هنر را در استان می دانم و از وضعیت بد هنر در زنجان آگاه هستم.

حقیقی ادامه داد: یکی از جلسات گفت و گوی استاندار با بخش خصوصی با انجمن تئاتر استان زنجان خواهد بود.

استاندار زنجان برضرورت ارتباط گیری هنرمندان با مسئولان تاکید کرد و گفت: هنرمندان پیشنهادات عملی خود را برای ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر ارائه کند.

حقیقی ادامه داد: به آثار هنری اعتقاد داریم چرا که هنر ارزش و جایگاه دارد و جلسات گفت و گو باید بدون گزینش هنرمندان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز