خبرگزاری کار ایران

قاسمی خبر داد:

نمایشگاه کتاب و مطبوعات در زنجان / 25 غرفه مطبوعات در نمایشگاه کتاب زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۱۹۶

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب در زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب، مطبوعات و ناشران دیجیتال از 11 تا 16 آذر در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابراهیم قاسمی ، از برگزاری نمایشگاه کتاب استانی در زنجان خبر داد و اگفت: این نمایشگاه از 11 تا 16 آذر در زنجان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور ناشرانی از نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون 250 ناشر برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

قاسمی با بیان اینکه علاوه بر نمایشگاه ناشران دیجیتال، امسال هم همزمان با نمایشگاه کتاب، نمایشگاه مطبوعات هم برگزار می‌شود، یادآورشد: این نمایشگاه با حضور رسانه‌های استانی از جمله خبرگزاری‌ها و نشریات مکتوب برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کل فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده برای این سه نمایشگاه حدود 5 هزار و 550 متر مربع است، اضافه کرد: بیشترین غرفه‌ها مربوط به نمایشگاه کتاب است و نمایشگاه مطبوعات شامل حدود 25 تا 30 غرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه استانی کتاب زنجان چهارصدمین نمایشگاهی است که در کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: تقویم زمان‌بندی نمایشگاه با موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران هماهنگ شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه بازدید عموم از نمایشگاه کتاب آزاد است، افزود: در این نمایشگاه کتب تخصصی، علمی، دانشگاهی، مدارس، مذهبی، تاریخی، دینی، کمک آموزشی و ... ارائه خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب طی سنوات گذشته اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تسهیل دسترسی مردم به منابع مختلف در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه است.

وی ، اضافه کرد: طبق روال نمایشگاه‌های گذشته، از انتشاراتی‌های استان نیز در این نمایشگاه حضور داشته و آخرین کتب چاپ شده خود را عرضه و ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز