خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار زنجان مطرح کرد:

ضرورت آسیب شناسی جشنواره‌های هفته پژوهش

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۶۵۸

معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: آسیب‌شناسی در جشنواره های هفته پژوهش می‌تواند راهکار مناسبی در اختیار اعضای ستاد پژوهش و فناوری قرار دهد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سمانه شاددل امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای آسیب‌شناسی جشنواره های دانشجویی است.

معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری زنجان ادامه داد: آسیب شناسی در این حوزه می تواند راهکار مناسبی در اختیار اعضای ستاد پژوهش و فناوری قرار دهد.

وی لازمه توسعه و پیشرفت استان را در پژوهش خواند و افزود: استان زنجان از ظرفیت خوبی در این زمینه برخوردار است و بایستی این مطالبه را از پژوهشگران داشت.

این مقام مسئول به فعالیت کمیته دانش آموزی ستاد هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا دانش آموزان برای حضور در جشنواره های این هفته اشتیاق داشته باشند.

معاون توسعه و مدیریت و منابع استانداری زنجان بر ضرورت بار علمی جشنواره های هفته پژوهش تاکید کرد و گفت: اعتبار علمی جشنواره‌های هفته پژوش و فناوری در آینده وابسته به عملکرد کمیته دانش‌آموزی است.

شاددل با تاکید بر تامین اعتبار جوایز دانش آموزان موفق در جشنواره های هفته پژوهش گفت: انگیزه دانش آموزان از شرکت در این جشنواره‌ها با سایر شرکت‌کنندگان متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره دانشجویی هفته پژوهش و فناوری در کارخانه کبریت برگزار شود، تصریح کرد: برگزاری اینگونه جشنواره ها خارج از فضای دانشگاه اثرگذاری بیشتری دارد.

شاددل با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌های مجموعه استانداری در ارتباط بیشتر بین دانشگاه و صنعت است، ادامه داد: امیدواریم در این جشنواره ارتباط بین صنعت و دانشگاه موردتوجه دانشگاه فنی و حرفه‌ای باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز