خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان مطرح کرد:

سند آمایش سرزمین استان زنجان آسیب شناسی می‌شود/ ضرورت توجه به پروژه های دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۰۴۱

استاندار زنجان از ویرایش سند آمایش سرزمین استان با حضور نخبگان خبر داد و گفت: سند آمایش سال های گذشته آسیب شناسی می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: عدم مشارکت مدیران در این جلسات و حضور اعضای مهمان و سازمان‌های مردم نهاد نشان دهنده بیاهمیتی مدیران به این جلسات است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه می توان از ظرفیت دانشگاه تحصیلات تکمیلی برای تحقیق و پژوهش در این حوزه بهره برد، گفت: عدم توجه به دانشگاه تحصیلات تکمیلی باعث شده است که این دانشگاه پروژه های سایر استان‌ها را انجام داده است.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان صاحب کرسی‌های اروپایی هستند، گفت: برای یافتن راه حل باید فکر کرد و مدیران کل تلاش کنند تا کارهای اجرایی را به مدیران جزء واگذار کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه انتظار می رود تمام مدیران در دستور جلسات مشارکت داشته باشند، ادامه داد: موارد مورد نظر برای مطرح شدن در جلسات باید به دبیرخانه کارگروه ها اعلام شود.

حقیقی بر ضرورت هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت با سازمان فناوری اطلاعات در خصوص تجارت الکترونیک تاکید کرد و گفت: آمایش سرزمین اقدام خوب و اثربخشی است و می توان نقشه راه استان‌ها در آینده را بر اساس همین آمایش سرزمین تنظیم کرد.

وی با یادآوری اینکه مطالعات مربوط به آمایش سرزمین 12 ساله است، گفت: این سند نیازمند ویرایش است و لازم است تا با حضور نخبگان ویرایش شود.

استاندار زنجان با اشاره به سند آمایش‌های تنظیم‌شده در سال‌های قبل، افزود: سند آمایش سرزمین سال‌های گذشته آسیب‌شناسی شود و اسناد آمایش سرزمین سال‌های گذشته اگر موفق بوده است مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز