خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

اولویت اصلی استان فعال بودن شرکت روغن نباتی جهان است/ ورود روغن نباتی جهان به بازار تا 10 روز آینده

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۹۰۰

استاندار زنجان با یادآوری اینکه فعال بودن شرکت روغن نباتی جهان از اولویت های اصلی استان محسوب می شود، گفت: امروز این شرکت فعال است و تلاش می‌کند تا نیروهای فعلی حفظ شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی، در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر زنجان اظهار کرد: از ابتدای ورود به استان زنجان پیگیر مطالبات مربوط به کارخانه روغن نباتی جهان هستم.

استاندار زنجان ادامه داد: مسئولان تلاش می‌کنند تا بتوانند این شرکت را سرپا نگه دارند.

وی با یادآوری اینکه فعال بودن شرکت از اولویت های اصلی استان محسوب می شود، ادامه داد: امروز این شرکت فعال است و تلاش می‌کند تا نیروهای فعلی حفظ شوند.

مقام عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان‌کرد: تعیین تکلیف، کارگران قطع همکاری کرده نیز از دیگر اولویت‌های مسئولان در ارتباط با موضوع روغن نباتی جهان است.

به گفته استاندار زنجان تا ثبات وضعیت، اجازه توسعه کارخانه داده نخواهد شد و پس از عادی شدن روال طرح توسعه را برای شرکت اجرایی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ورود روغن خوراکی روغن نباتی جهان به بازار تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: موضوعات مربوط به این کارخانه در اولویت است.

استاندار زنجان در راس جمعی از مدیران از تعدادی پروژه‌های عمرانی در حال ساخت از جمله پارکینگ‌های در حال ساخت و ... بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز