خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه تاکید کرد:

وکلا در قبال پروانه وکالت‌شان احساس مسئولیت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۹۹

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: وکلا در قبال پروانه‌ای که به آنها داده شده احساس مسئولیت کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی بهادری جهرمی، شامگاه دیروز در همایش ملی نقش وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری در دادرسی عادلانه اظهار کرد: وکالت، شان و مسئولیت اجتماعی است.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه ادامه داد: وکلا در قبال پروانه‌ای که به آنها داده شده احساس مسئولیت کنند.

وی با یادآوری اینکه پروانه وکالت افراد در واقع سند مسئولیت آنهاست،تصریح کرد: وکالت مسئولیت سنگینی است و نگاه مسئولیتی وکلا و کارشناسان دادگستری به پروانه‌ای که دارند، این امیدواری را ایجاد خواهد کرد که عدالت در کشور مسیر دیگری را بپیماید.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه با اشاره به اینکه مخاطبان از عملکرد ما رضایت ندارند، افزود: نباید خود را کنار بکشیم و همه مسئولیت را به دستگاه قضایی واگذار کنیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان هم به نقش وکلا و کارشناسان دادگستری در پرونده‌های دادگستری اشاره کرد و گفت: کمتر پرو‌نده‌ای است که وکلا یا کارشناسان در آن دخیل نباشند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با اشاره به اینکه دادرسی عادلانه در نظام و حکومت اسلامی یک هدف مقدس است، گفت: کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها یکی از مطالبات مردم از دستگاه قضایی استان است.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه کار بین کارشناسان رسمی دادگستری به صورت عادلانه توزیع شود، گفت: همه باید در رسیدن به اهداف برنامه های تحولی قوه قضاییه تلاش کنیم چرا که این برنامه خوبی است و مورد تایید رهبر انقلاب هم هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز