خبرگزاری کار ایران

به صورت ویدئو کنفرانس در زنجان انجام شد؛

افتتاح درس «خارج فقه» آیت الله العظمی جوادی آملی(مدظله)

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۹۷

درس «خارج فقه» آیت الله العظمی جوادی آملی(مد ظله العالی) در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، آیین افتتاح درس خارج فقه آیت الله العظمی جوادی آملی (مد ظله العالی) همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مصادف با 16 آبان ماه با حضور نماینده محترم مقام معظم رهبری و امام جمعه محبوب زنجان و سایر ائمه جمعه و جمعی از مسئولان و طلاب و روحانیون استان؛ با سخنرانی حجت الاسلام دکتر مرتضی جوادی آملی، در زنجان برگزار شد.

این برنامه همه روزه از ساعت 7 صبح  بصورت ویدئو کنفرانس در دفتر ایشان واقع در زنجان تقاطع زینبیه غربی، جنب موزه صنایع دستی پلاک 121 تشکیل می شود.

درس خارج فقه از بحث فقهی نکاح برای طلابی که پایه 10 حوزه را به اتمام رسانده اند تشکل می شود.

 دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی(مد ظله العالی) به مدت سه سال است که در زنجان با مسئولیت حجت الاسلام دکتر بابایی راه اندازی شده و روزانه محل مراجعه عموم مردم برای دریافت پاسخ مسائل دینی خود می باشد.

این دفتر در ساعات اداری پاسخگوی مسائل شرعی، استخاره، دریافت وجوهات شرعی از جمله کفارات، خمس، زکات و غیره به صورت حضوری و یا از طریق شماره تماس  33333302 است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز