خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

وزارت علوم، برنامه منسجمی برای نشاط دانشجوها داشته باشد/مجوز واحد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در راه است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۳۵

استاندار زنجان با یادآوری اینکه کارهای بزرگ در کشور همواره با محوریت جوانان انجام می شود، تصریح کرد: وزارت علوم باید یک برنامه مسنجم برای نشاط دانشجو ها داشته باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی شامگاه دیروز در جلسه شورای دانشگاه های استان اظهار کرد: مجوز واحد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مرحله نهایی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یک شرکت داروسازی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در واحد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرده است، گفت: بزرگترین هنر یک رئیس دانشگاه تامین نیاز های مالی دانشگاه است.

به گفته استاندار زنجان، این نیاز روز دانشگاه ها است و اگر رئیس دانشگاه دنبال این امر نرود دانشجو ها اعتراض می کنند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه دبیری پژوهش و فناوری به دانشگاه ها سپرده شده است، گفت: اگر در دانشگاه ها گفتمان مان را درست کنیم و از رخوت و خمودگی سیستم مدیریت را نجات بدهیم کار بزرگی را انجام داده ایم.

حقیقی با یادآوری اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیشرو است، گفت: همواره خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستم و قانون در این انتخابات رعایت می شود.

وی با یادآوری اینکه کارهای بزرگ در کشور همواره با محوریت جوانان انجام می شود، تصریح کرد: وزارت علوم باید یک برنامه مسنجم برای نشاط دانشجو ها داشته باشد.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان هم به تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: اگر یک نگاه بستر سازی هم سانی را برای همه تشکل ها در دانشگاه ها فراهم کنیم اینها می توانند اتاق حرکت، پویایی ونشاط در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهی باشند.

خدابخش مرادی خاطرنشان کرد: اگر باب مذاکره وگفت و گو با همه تشکل ها باز بشود شما می توانید با مذاکرات و گفت و گو تشکل های دانشجویی را به مسیر و مدار مورد نظر حرکت کنند.

مرادی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات تشکل های دانشجویی در محیط دانشگاه سخنرانانی را برای سخنرانی به دانشگاه دعوت می کنند و اینکه ما در اول به این سخنرانان مجوز بدهیم و بعد به دلیل چالش های موجود برنامه را لغو کنیم مناسب نیست.

معاون سیاسی امنتیی استاندار زنجان با بیان اینکه ما معتقد هستیم که دانشگاه بستر و کانونی است که می تواند نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم کند، ابراز کرد: باید در دانشگاه ها به این حوزه ها توجه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز