خبرگزاری کار ایران

در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی؛

فیلم کوتاه «طیبه» در حوزه هنری زنجان تولید شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۳۳

فیلم کوتاه «طیبه» با محوریت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، فیلم کوتاه «طیبه» فیلمی در ژانر اجتماعی است که به کارگردانی علیرضا سلطانی و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است و  نویسندگی فیلمنامه را سوسن سلامت و بهزاد علوی برعهده داشتند.

در این فیلم کوتاه داستانی با پرداخت به مضامین اجتماعی و خانوادگی مشکلات و اتفاقات روزمره زندگی برخی افراد به زبان تصویر بیان می‌شود.

فیلم کوتاه «طیبه» در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشخصا، معضل اعتیاد در برخی خانواده‌ها پرداخته است و با مشارکت حوزه هنری زنجان و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تولید شده است.

این فیلم کوتاه داستانی روایتی است از تلاش یک زن به نام «طیبه» که با مشکلات خانواده و اطرافیان خود مواجه است که خطر بازگشت پسرش به نام «نادر» به دام اعتیاد مهم‌ترین چالش پیش روی اوست، در این فیلم نقش محوری «طیبه» به عنوان مادر در حل این معضل به تصویر کشیده شده است.

در این فیلم بازیگرانی از قبیل مهری‌سادات آل‌آقا، سیامک احمدی، بهشته آلیان، آرمین فرج‌زاده‌مطلق و حامد سوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حوزه هنری استان زنجان در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد، خشونت، کودک‌آزاری و ... بر اساس ظرفیت و توانمندی‌های فیلم‌سازان استان به سمت تولید و حمایت از آثار هنری و فیلم‌های کوتاه 100 ثانیه‌ای گام برداشته است تا با تولید فیلم‌های کوتاه و انیمیشن در این زمینه نقشی در فرهنگ‌سازی و کاهش این معضلات در استان داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز