خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبرداد:

مدیران بازداشتی زنجان با صدور قرار وثیقه آزاد شدند/ پرونده مدیران در حال رسیدگی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۶۱

رئیس کل دادگستری استان زنجان از آزادی مدیران بازداشتی زنجان با صدور قرار وثیقه‏ خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری‌عضو هیات مدیره شرکت ایران ترانسفو اظهار کرد: این فرد به لحاظ مشکلاتی به برای شرکت ایران ترانسفو ایجاد کرده بود، دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه درجه اهمیت این واحد صنعتی از لحاظ تولید و اشتغال برای استان بالا است، ابراز کرد: با توجه به اینکه ما جلساتی را در استان برای حل این مشکل برگزار کردیم و پیگیری هایی در درجه نخست برای حل مشکل و پیشگیری از این اتفاقات انجام شد اما چون افاقه نکرد منجر به تشکیل پرونده قضایی و در نهایت منجر به دستگیری این شخص شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه پرونده در مراجع قضایی  رسیدگی می‌شود، گفت: امیدواریم هرچه سریع تر این پرونده تعیین تکلیف شود و مشکلی که این شخص ایجاد کرده بود با این رسیدگی حل شد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد آزادی دو مدیر بازداشت شده استان (رئیس اتاق بازرگانی و مدیرعامل سابق آب و فاضلاب روستایی) نیز عنوان کرد: پرونده‌ای که تشکیل شد برای این دو مدیر در ابتدا بازداشت موقت بود نه اینکه قرار وثیقه صادر و مقام قضای وثیقه را نپذیرد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه با اعتراض متهم پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال شد، خاطرنشان کرد: در دادگاه کیفری یک قرار بازداشت موقت تبدیل به وثیقه شد و با تودیع وثیقه متهم آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده در حال رسیدگی است، افزود: پرونده مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی نیز در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز