خبرگزاری کار ایران

سردار جهانبخش تاکید کرد:

موفقیت پلیس در مأموریت‌ها در گرو مجهز شدن به دانش و مهارت روز است

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۱۱

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بهره مندی از پژوهش محوری در کیفی‌سازی سازمان نقش بسزایی دارد، گفت: پلیس برای موفقیت در مأموریت ها باید به دانش و مهارت روز مجهز باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش امروز در نهمین جلسه گروه علمی گفت: رویکرد کنونی پلیس بهره مندی از پژوهش محوری است که در کیفی سازی سازمان نقش بسزایی دارد، گفت: پلیس برای موفقیت در مأموریت ها باید به دانش و مهارت روز مجهز باشد.

فرمانده انتظامی استان زنجان دانش را یک مفهوم کلی و چند بعدی بیان و تصریح کرد: عمدترین هدف، مصالح و مولفه ها در دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان افزایش مهارت بوده بطوری که نیروی انتظامی را در اجرای ماموریت ها کمک کند.

سردار جهانبخش با اعلام اینکه ضرورت‌های حوزه پلیسی امروز تنها از طریق تئوری و نظری قابل دستیابی نیست، گفت: دو موضوع ما را به سوی هدف سوق می دهد؛ یکی کسب دانش مهارتی و دوم مدیریت دانش است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تغییرات صورت گرفته بیان داشت : روندهای اجتماعی به شدت پیچیده شده و فضاهای کنش اجتماعی تغییر یافته است به طوری که سالانه، افزایش رشد جرایم در فضای مجازی را شاهد هستیم .

وی با تاکید بر اینکه موفقیت های کسب شده در حوزه امنیت در  کشور ناشی از نزدیکی دانشگاه با نیروهای مسلح است، گفت : هم‌اندیشی و همفکری و تعامل دوسویه و هدفمند اساتید دانشگاه و پلیس امنیت پایدار را به مردم هدیه می دهد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه در ناجا تلاش بر آن است تا بهترین شرایط برای رشد و تعالی افراد فراهم شود، گفت: داشتن علم و دانش برای کارکنان پلیس لازم و ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز