خبرگزاری کار ایران

با حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر سپاه؛

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در زنجان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۹۵۸

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) با حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه زنجان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن سهندی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک‌هزار بسیجی در رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر حضور دارند، اظهار کرد: رزمایش دو روزه  بیت المقدس در آبان ماه سال جاری با حضور گردان هایی از خواهران و برادران بسیجی انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان به وظیفه ذاتی سپاه و بسیج تاکید داشتند، تصریح کرد: بسیج همواره باید آماده بوده و این رزمایش نیز برای بالا بردن توان بسیجیان است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان هدف از برگزاری رزمایش بیت المقدس و کوثر را بالا بردن توان رزم بسیجیان خواند و تصریح کرد: حفظ انسجام و تقویت روحیه معنوی ، فرهنگی ،ایثار و شهادت و آمادگی همه جانبه بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن وحدت و همدلی بین بسیجیان از اهداف گردان‌های بیت المقدس و کوثر است.

سهندی با بیان اینکه علاوه بر برنامه های نظامی برنامه های فرهنگی هم برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی ، بصیرت افزایی و عقیدتی در دو روز اجرای برنامه های نظامی گردانهای بیت المقدس و کوثر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم رزمایش تمرینات تاکتیکی در نظرگرفته شده است، تصریح کرد: عملیات تاخیری ، دفاع از کوی برزن، امداد و نجات ، کمین و ضد کمین، هلیبرن و ضد هلیبرن، دفاع از مراکز حساس، کنترل معابر وصولی از تمرینات تاکتیکی گردانهای بیت المقدس و کوثر است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فراخوانی‌های مختلفی برای بسیجیان در طول شش ماه اول سال جاری در پایگاه ها و حوزه های تابعه انجام گرفته است، اظهار کرد: برای گردانهای بیت المقدس و کوثر در طول دو روز برنامه های مختلفی اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: در روز دوم رزمایش اجرای صبحگاه نظامی با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر ناحیه زنجان و مسئولان نظامی و انتظامی ، شوای تامین استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر برای بالا بردن سطح توان بسیجیان است، تصریح کرد: با انجام رزمایشات می توان به تمام یاوه گویی ها و تهدیدات دشمنان در هر جا و هرمکانی و با دستور فرمانده کل قوا پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز