خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه زنجان هشدار داد:

لغزندگی سطح جاده‌های استان در پی بارش باران/ رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۷۶

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از بارش باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگان وسائط نقلیه سبک و سنگین با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی وسرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از پاسگاه‌های پلیس راه و تیم‌های گشتی اعزامی به محورهای مواصلاتی ، در حال حاضر در کلیه محورهای مواصلاتی استان بارش باران وجود دارد.

 سرهنگ عباس مظفری، افزود: در پی این بارش‌ها سطح جاده ها لغزنده بوده و لازم است کلیه رانندگان وسائط نقلیه سبک و سنگین با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده تردد نمایند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار ترافیکی نباشیم .

این مقام انتظامی ادامه داد:رانندگی در هوای بارانی دارای شرایط خاص خود است و چنانچه اصول ایمنی در رانندگی در این شرایط رعایت نشود ، سبب بروز حوادث دردناک و جبران ناپذیر خواهد شد.

سرهنگ مظفری تصریح کرد: برای رانندگی در شرایط جوی نامساعد، قبل از بارش نزولات آسمانی می بایست پیش بینی هایی صورت گیرد تا از حوادث ترافیکی پیشگیری گردد و علاوه بر آن رانندگی در جاده های لغزنده مهارت خاص خود را جهت هدایت خودرو می طلبد .

وی تاکید کرد: جاده های ارتباطی با توجه به بارش باران لغزنده هستند لذا مسافران که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند قبل از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کرده و حتی الامکان مقداری ذخیره آب و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات سرعت مطمئنه را در هنگام حرکت رعایت کنند تا از بروز سوانح احتمالی به دلیل لغزنده بودن جاده ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز