خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

کاهش 29 درصدی حوادث آب شهرهای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۶۶

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اعلام کاهش تعداد حوادث آب در شهرهای استان گفت: تعداد این حوادث در نیمه نخست سال جاری 29 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر عامل شرکت آبفا استان زنجان با اعلام این خبر، اظهار داشت: تعداد حوادث فاضلاب در شهرهای استان نیز امسال در 6 ماهه نخست 199 مورد بوده است که در شهرهای زنجان، ابهر و ماهنشان به ثبت رسیده است.

علیرضا جزء قاسمی، افزود: تعداد بیشترین حوادث آب به تفکیک شهرهای استان به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره بوده و کمترین تعداد حوادث ثبت شده آب نیز مربوط به شهرهای نیک پی، نوربهار و ارمغانخانه است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: بیشترین تعداد حوادث آب در شهر زنجان نیز طی 6 ماهه نخست سال 98 در مرداد ماه با 527 حادثه به وقوع پیوسته که میزان کاهش حوادث در این شهر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 14 درصد بوده است.

 افزود: از لحاظ نوع حوادث، بیشترین تعداد مربوط به انشعابات آب و پس از آن به ترتیب مربوط به شبکه توزیع و خطوط انتقال است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان ساخت: این شرکت با اجرای عملیات گسترده اصلاح شبکه، زون بندی، مدیریت فشار آب و تله متری در شبکه توزیع آب شهرهای استان زنجان توانسته علاوه بر کاهش حوادث آب، میزان هدر رفت را نیز کاهش دهد.

جزء قاسمی با اشاره به همراهی خوب مردم فهیم شهرهای استان زنجان با شرکت آب و فاضلاب گفت: میزان مصرف مشترکین در شهرهای استان زنجان علیرقم افزایش تعداد مشترکین، نزدیک به یک درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

این مسئول با اشاره به خسارت سایر ارگان ها حین اجرای عملیات عمرانی به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب گفت: تعداد 340 مورد خسارت ارگان های خدمات رسان به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز