خبرگزاری کار ایران

مدیرحج و زیارت استان زنجان:

بالغ بر ۲۲ هزار زائر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۱۹۳

به گفته مدیر حج و زیارت استان زنجان، تاکنون ۲۲ هزار و ۸۳۵ زنجانی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند و این ثبت نام ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مدیرحج و زیارت استان زنجان، در تشریح روند ثبت نام و اعزام زائران اربعین حسینی، گفت: 22 هزار 835 زائر زنجانی برای حضور در مراسم اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

فرامرز بابایی، با اشاره به اینکه سامانه سماح برای ثبت نام زائران باز است، گفت: تنها راه خروج از کشور ثبت نام در این سامانه است.

وی با اشاره به افرادی که در این سامانه ثبت نام نکنند با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند، ادامه داد: سامانه سماح موجب می‌شود تا آمار دقیق خروج مسافران در دسترس بوده و خدمات رسانی نیز بهبود یابد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان خاطرنشان کرد: تاکنون 13 هزار و 255 گروه برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون امکان تردد برای زائران از مرز مهران بوده است، گفت: با باز شدن مرز خسروی امکان عبور از این مرز مهیا می شود.

به گفته بابایی تا کنون 22 هزار و 835 زنجانی در سامانه سماح برای حضور در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند و این ثبت نام ادامه دارد.

بنا به اعلام مدیریت حج  و زیارت استان زنجان، متقاضیان می ‌توانند به دفاتر ۲۲ گانه حج و زیارت مراجعه و ثبت‌ نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز