خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

افتتاح هفت واحد تولیدی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۱۶

به گفته استاندار زنجان، تا پایان امسال، هفت واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان در زنجان افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، استاندار زنجان، شامگاه دیروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: نیروی انتظامی تلاش بسیاری برای برقراری امنیت در جامعه می کند.

فتح الله حقیقی،  با اشاره به اینکه امنیت اتفاقی نیست، ادامه داد: در هنگام صحبت از امنیت باید تهدیدات پیرامونی را هم در نظر داشت.

وی به ضرورت مشارکت همگانی با نیروی انتظامی برای اثربخشی اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در سایه تلاش های نیروی انتظامی، استان زنجان رتبه سوم استان امن در سرمایه گذاری را کسب کرده است.

حقیقی به برگزاری 47 جلسه ستاد رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: در طول 10 ماه گذشته 56 درصد جلسات رفع مواند تولید، برگزار شده است.

به گفته مقام عالی استان، اگر مشکلات واحد های تولیدی در استان قابل حل باشد این مشکلات در استان حل می شود و در غیر این صورت پیگیریها برای حل مشکلات از طرف مسئولان کشوری انجام می شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه واحدهای تولیدی استان در این مدت به فعالیت خود ادامه داده اند، گفت: هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده است و تنها یک واحد تولید در استان در زمان ورود من تعطیل شده بود که به واسطه تلاش تمامی مسئولان به چرخه تولید برگشته است.

حقیقی با اشاره به افتتاح هفت واحد تولیدی در استان تا پایان سال گفت: حجم سرمایه گذاری انجام شده توسط 7 واحد تولیدی مذکور، 2 هزار و 500 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری است.

حقیقی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته برای راه اندازی دوباره واحد های تولیدی تعطیل شده در سال های گذشته، ابراز کرد: یکی از شرکت‌ها 500 میلیارد و دیگری بیش از 100 میلیار هزینه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز