خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

اجرای ۳۷۰ برنامه در استان زنجان به مناسبت هفته ناجا

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۶۷

فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۱ تا ۱۸ مهرماه به عنوان هفته ناجا با شعار«پلیس هوشمند، امین مردم» نامگذاری شده است، گفت: به همین مناسبت ۳۷۰ برنامه در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار رحیم جهانبخش، در تشریح برنامه های هفته ناجا در استان زنجان، گفت: از 11 تا 18 مهرماه به عنوان هفته ناجا با شعار«پلیس هوشمند، امین مردم» نامگذاری شده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: عناوین روزهای هفته نیروهای انتظامی شامل «پلیس، بصیرت، ولایت‌مداری، ایثار و شهادت‌طلبی»، «پلیس، جامعه ایمانی، ارزش‌مداری، رافت و مهربانی»، «پلیس رفتار حکیمانه، خدمت‌گذاری، امانت‌داری»، «پلیس، قانونگرایی، مسؤولیت‌پذیری، انضباط اجتماعی»، «پلیس، دانش‌بنیانی، حرفه‌ای گرایی و روزآمدی»، «پلیس آموزش همگانی، پیشگیری اجتماعی و آرامش عمومی»، «پلیس مرزبانی، امنیت پایدار و اقتدار مرزی» است.

وی به اجرای 370 برنامه در استان به همین مناسبت خبر داد و گفت: گلباران مزار شهدا در روز پنج‌شنبه 11 مهرماه انجام شد و روز گذشته هم همایش پیاده‌روی خانوادگی از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح با حضور خانواده ها برگزار شد.

این مقام مسئول به برگزاری، گفت: همزمان با اجرای مشترک برنامه صبحگاه امروز شنبه (13مهر) از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز تجلیل شد.

وی به دیدار مسؤولان با نماینده ولی فقیه در استان و افتتاح پروژه‌های عمرانی به مناسبت هفته ناجا در استان اشاره کرد و گفت: همایش موتورسیکلت‌سواران قانونمند، برگزاری همایش راهوران محله و همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی استان نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

به گفته سردار جهانبخش دیدار با نمایندگان مجلس و راه‌اندازی قطار نظم و دوستی هم برای این هفته پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز