خبرگزاری کار ایران

خدایی خبرداد:

برگزاری پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در کاسپین زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۱۲

دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) زنجان گفت: پانزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی اولین جمعه ماه محرم و در محل حسینیه حضرت علی اصغر(ع) کاسپین زنجان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، داود خدایی در تشریح همایش شیرخوارگان مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) در زنجان ،گفت: این همایش برای پانزدهمین سال متوالی همزمان با نخستین جمعه ازماه محرم برگزار می شود.

دبیر مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) زنجان با اشاره به تلاش های انجام شده برای برگزاری باشکوه این همایش گفت: هماهنگی برای برگزاری این همایش از ماه های پیش آغاز شده بود.

وی با تقدیر از خیرینی که مجمع را در برگزاری این همایش یاری کرده است، گفت: محدودیت مکان در حسینیه ثارالله زنجان موجب شد برای رفاه عزاداران این همایش در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان (حسینیه حضرت علی اصغر(ع)) برگزار ود.

به گفته وی، خادمان این همایش در آستانه ماه محرم با حضور در بیمارستان آیت الله موسوی با بیماران بخش اطفال دیدار و پرچم تبرک مزین به نام حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) را برای شفاعت نزد کودکان بردند.

خدایی به دوخت 10 هزار دست لباس برای این همایش اشاره کرد و افزود: همایش شیرخوارگان‌حسینی نخستین جمعه محرم هر سال به صورت همزمان در ایران و چندین کشور جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز