خبرگزاری کار ایران

عابدی خبرداد:

توسعه خدمات تخصصی در بیمارستان امید ابهر

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۷۲

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: خدمات تخصصی در بیمارستان امید ابهر توسعه می‌یابد.

به گزارش ایلنا از زنجان، جواد عابدی در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه ضمن تبریک روز مباهله که بعنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان و سالمندان نامگذاری شده به اعضای هیات مدیره کانون‌های بازنشستگی در استان اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که مطالبه طولانی‌ مدت مردم شریف منطقه ابهر بود و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی، بمدت سه سال آن را با جدیت پیگیری کرد، راه‌اندازی کلینیک تخصصی بیمارستان امید ابهر بود که خوشبختانه این مسئله در سالجاری به تایید هیات‌مدیره سازمان رسیده و اجرایی می شود.

عابدی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کلینیک تخصصی امید ابهر، پروژه‌ای 20 میلیارد تومانی است، تصریح کرد: سعی ما برا این است که این پروژه امسال کلنگ‌زنی شود. بدون شک با احداث این کلینیک تخصصی، خدمات تخصصی در بیمارستان امید ابهر توسعه یافته و شهروندان ابهری از خدمات با کیفیت‌تر و گسترده‌تری برخوردار خواهند شد.

وی در خصوص درمانگاه شهدای خرم‌دره نیز ادامه داد: مردم متدین خرمدره مدت‌ زمان زیادی است که خواستار دریافت خدمات تخصصی در درمانگاه شهدای این شهرستان هستند. با توجه به محدودیت جذب متخصص در این منطقه، فعلا موفق شدیم که پنج تخصص به درمانگاه اضافه کنیم و از ابتدای شهریورماه ارائه می شود.

معاون درمان تامین اجتماعی استان اظهار امیدواری کرد با جذب پزشکان بیشتر،  این خدمات را توسعه خواهیم داد.

عابدی همچنین با تاکید بر این‌که دو شیفته شدن کلینیک سهروردی نیز یکی از مطالبات مردم منطقه خدابنده بود بیان کرد: این موضوع نیز محقق شد و خوشبختانه امسال نیروهای جدید جذب خواهند شد.

این مقام مسئول افزود: در بیمارستان امام‌حسین (ع) نیز برنامه‌های توسعه‌ای متعددی در دست اجرا داریم، ولی با توجه به شرایط خاص اقتصادی امسال ، نتوانستیم بودجه و اعتبارات لازم را جذب کنیم. گرچه طرح‌ها طراحی شده و آماده است و امیدواریم که طی سال‌های بعدی اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز