خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

ارزش پروژه های هفته دولت امسال 2.8 برابر سال گذشته است

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۷۸

استاندار زنجان، گفت: امسال در هفته دولت 507 پروژه در استان زنجان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که این تعداد پروژه از لحاظ ارزش مالی 2.8 برابر سال گذشته می باشد.

'به گزارش ایلنا از زنجان، فتح اله حقیقی در آئین افتتاح تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره ، اظهار داشت: علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا و شرایط ویژه کشور تمام پروژه های استان یا در مدار بهره برداری قرار گرفته و یا در دست اجرا می باشد.

وی افزود: تعداد پروژه های هفته دولت در استان زنجان نسبت به سال گذشته 31 درصد کاهش یافته ولی از لحاظ ارزش مالی این پروژه ها در سال جاری با هزار و 66 میلیارد تومان 2.8 برابر رشد داشته است.

استاندار زنجان اضافه کرد: افتتاح پروژه نیروگاه خورشیدی در ابهر با 78 میلیارد تومان اعتبار نشان دهنده عزم دولت تدبیر و امید برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری و تحقق اقتصاد دانش محور می باشد.

حقیقی افزود: دولت پروژه های حیاتی برای مردم را اولویت بندی کرده است و تصفیه خانه شهرهای ابهر و خرمدره نیز در همین راستا با وجود پیشرفت 8 درصدی تا سال 93 در دولت تدبیر و امید تکمیل و بهره برداری رسید.

وی افزود: در استان زنجان طرح آبیاری نوین از سد کینه ورس نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد که قرار است طی این طرح وسعت 1200 هکتار تحت پوشش قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز